Bryr mig inte längre

Detta kommer att låta så himla dumt och det kommer alla tycka men jag bryr mig inte längre om min dator kommer att få världens sämsta batteri. Jag har stått ut i över ett och ett halvt år så nu kommer min dator att bli super dålig xD
Men jag kommer att köpa en ny och större dator när jag har gått ut gymnasiet. Denna kommer att köpas så jag kan överleva sommaren i alla fall för den nya kommer efter man har jobbat hela sommaren ;)
Sitter just nu med mitt projektarbete och har just nu kommit upp i fyra sidor på min rapport (stavning?). Det måste bli fler om jag ska kunna få ett bra betyg och jag håller fortfarande på med resultatdelen ;D plus att Cafe World på FB är med i högsta hugg. Har blivit beroende av det nu precis som WeTopia. Förutom att denna inte gå till något bra som WiTopia då men det är fortfarande kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Hur var namnet?? xD:
Ska du kommas ihåg av mig?

Din e-mail sötiz x3: (visas ej för mig)

Din blogg adress =3:

Din text =D:

Trackback
RSS 2.0