Söndag innan skolan börjar igen :P

Okej nu ska man sammanfatta lovet med ett ord och det är..... KORT!!!!!!!!!!!!!!
Det är för himla kort och jag kan inte fatta att det redan är över, hann knappt med allt som jag skulle göra. Göra engelska, svenska, psykologi och projektarbete. Läste i min engelska och svenska kob men hann bara skriva en inledning till mitt projektarbete och har inte gjort ett skit med psykologin. Det här känns öken. Vill dra tillbaka klockan och göra det jag skulle (jobbade två av dagarna dock xD)
Men nu får man ta den tid som är kvar av denna dag och försöka läsa till sista delan av engelskaboken och läsa lite psykologi >.<
Synes när vi råkas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Hur var namnet?? xD:
Ska du kommas ihåg av mig?

Din e-mail sötiz x3: (visas ej för mig)

Din blogg adress =3:

Din text =D:

Trackback
RSS 2.0